Kajsa's första cupcakes


Jag har tjatat hur länge som helst över att jag ska prova att göra cupcakes. Och igår, en helt vanlig torsdag (dock ensam sådan) tog jag tummen ur och gjorde mina allra första cupcakes! Det var faktiskt hur simpelt som helst. Åtminstone själv "muffinsen", sen blev kletet (frosting kanske det heter på bakspråk) inte så bra som jag hoppats... Använde nog alldeles för mörk choklad. Jag blev klar vid 23-tiden igår kväll och då hade jag fått i mig så mycket smet att jag inte orkade provsmaka, så jag tog en efter frukost idag (även fast jag inte var speciellt sugen, men måste provsmaka innan jag kan bjuda Martin på dom) och ja... Jag tror att dom nog ska smaka lite godare, men för att vara första gången är jag nöjd. Lite träning på det här så blir som nog jättebra :)

Kommentarer
Postat av: Linn

Jag tycker de ser goda ut i alla fall Kajsis :) Och framförallt var de fina!

2011-03-06 @ 19:10:40
URL: http://linnsofias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0