Ska skärpa mig. Kanske.

Nu var det sådär länge sen som jag skrev. Det har liksom inte blivit av, delvis för att Martin varit hemma mycket och så har jag jobbat. Vi har hunnit med ganska mycket ändå, jag och Martin medan han har varit hemma. I onsdags åkte vi till ikea och köpte ny säng (vuxenpoäng x10). "Nu kan vi lika gärna gifta oss!", som Martin uttryckte sig, haha gos. Den ska vi ha ute i "förrådet", huset som står på deras tomt som vi kan använda som "vårt". Martin hade köpt en sängstomme men utan att först kolla måtten på de madrasser som de hade hemma, så det sluta med att vi fick köpa ny säng. Och i torsdags var vi på smultronstället för första gången i år :) Gissar att det lär bli fler gånger i år om jag får bestämma :)

Nu kommer Martin vara borta i 2 veckor (inte kul nånstans!!) men då umgås jag med Stina som varit i Spanien 3 månader istället :) Igår när jag kom till henne hade hon gjort egengjord tomatsoppa som hon bjöd på. Väldigt gott! Sen åkte vi ut till Hageby centrum och kolla runt. Idag är de löning och jag får min fetaste lön ever, så jag och Stina ska ner på stan idag också. Det blir nice :)

Nu ska jag nog äta frukost... Japp, det ska jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0