Blondinen

Jag har tjatat hur länge som helst om att jag vill bli ljus och att jag ska gå till frissan och färga mig för en gångs skull. Martin har tjatat tillbaka att om jag nu vill gå och färga mig så ska jag göra det. Och ja, igår gick jag ner för att beställa en tid och undrade lite försynt om de hade nån tid imorgon. Och de hade det! Så jag åkte ner och nu sitter jag här - knallblond!! Jag vet inte vad som hände och blir lika förvånad varje gång jag går förbi en spegel. Tror jag blev 5 år yngre till utseendet också. Tänk sen i sommar då det bleks, hjälp!



Tobbe, Linn och ni andra som ser det här - passa jag i så ljust eller ska jag försöka bli någon mörkare?!

Kommentarer
Postat av: Tobias

Du passar absolut i det blonda! Tror att det kommer bli ännu bättre nu när sommaren är på väg! :)

2010-05-06 @ 08:29:31
URL: http://tobiaseklof.blogg.se/
Postat av: Linn

Kajsa! Jag är hemma! Fast jag har egentligen bara två saker att säga:

1) Nya looken passar dig kanon,

2) snart måste vi ju ha en traditionell men rätt sällsynt fika/foto-dejt!

Puss!

2010-05-24 @ 19:04:11
URL: http://linnsofias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0