Ännu en månad närmare sommaren!

Igår gick vi in i maj-månad. Vart fasen tog april vägen egentligen? Inte för att jag saknar den, men ändå...

Iallafall, igår sommaröppnade djurparken :D och jag är ledig hela helgen... Men Martin jobbar, det är bra tajmat. Men jag var i parken ändå, med Matilda. Det var roligt :) Idag har jag inte mycket för mig alls, åkte hem för att kolla till kissen lite och ska nog sticka ner på stan och glutta lite tror jag. Martin och jag fick iallafall sovmorgon, då han inte började förrens klockan 12 idag :) Själv börjar jag inte jobba förrens på torsdag, lite segt måste jag erkänna. Men det är bara att hoppas på fint väder i veckan så jag kan ligga o steka. Jobbade ju sista McD-passet i torsdag och det känns rätt så overkligt att jag inte kommer tillbaka. Men väldigt, väldigt befriande. Slippa alla som kränker ner på en för att man jobbar på McD, det känns nästan som att folk tycker man är mindre värd bara för det. Men nu är det andra bullar och jäklar vad jag kommer njuta i sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0