Städa?

Klockan är redan ett och jag har inte gjort ett skvatt med den här dagen. Eller jag har tvättat lite, det har jag allt. Får se hur lång tid det tar innan jag kommer ta tag i något. Förstår inte att Martin alltid har rätt när det gäller mig, han sa igår i telefonen när jag berätta att jag hade tänkt städa att jag aldrig kommer göra det. Och just nu känns det som att han har rätt. Lite åtminstone. Men jag känner mig ganska så ensam idag faktiskt, får tvinga katten att vara inne med mig så att jag känner mig lite mindre ensam. Om det nu är nån bortförklaring till varför man inte städar?

Hungrig börjar jag bli också, men hur kul är det på en skala att äta själv? Usch, vad jag längtar till att djurparkssäsongen drar igång, då man har något att göra och träffar lite folk. Just nu är Micko den enda som jag umgås med i princip, Stina är ju i Spanien och iförsig ska jag ju träffa Tobbe imorgon. Det har jag längtat efter. Men om nån frivillig vill umgås med mig så hojta bara till ;)


Tror ni jag kommer få någon ordning på kaoset till dagens slut? (och så verkar det som att katten där till höger trivs ganska bra att tvinga mig att hålla sällskap)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0