Friday, I'm in love

Idag har jag inte lust med nåt... Sitter egentligen bara o väntar på att klockan ska bli tillräckligt mycket så jag kan dra mig till jobbet. Kanske därför jag inte har lust med något, för att jag ska dit? Efter jobbet får jag iallafall träffa Martin som kommer hem idag. Fick schemat för april idag också och fick nästan 70 timmar och eftersom jag tagit ledigt de 11 första dagarna, så blev det ganska många dagar i slutet av månaden. Vilket känns sådär, med tanke på att jag kommer säga upp mig. Men dom har iallafall lyckats pricka in några vardagar, vilket jag inte jobbat på på väldigt länge... Jag var inte riktigt beredd på att det skulle bli så mycket heller, eftersom jag fått runt 40 timmar de två senaste månaderna. Och då handlar det om hela månader.

Men iallafall, försöker få tiden att gå med att lyssna på musik och kolla runt lite. Ska ställa mig i duschen snart, hade tänkt ha ett litet "spa" med hårinpackning och såna tjejiga saker. Yes box.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0