Tv-dilemma

Äntligen, äntligen, äntligen har vi fått igång routern här hemma så jag kan använda min nya, snabba, fina dator istället för min gamla sega bärbara som man står ut med max en kvart. Så nu blir jag nog mer inspererad till det mesta som hör till datorn o internet att göra :)

Ikväll har jag tränat för 3e dagen i rad och jag kan gissa att jag knappt kommer kunna gå imorgon... Ikväll var jag på afrikansk dans, riktigt riktigt roligt :) Jag fundera på att träna imorgon också, men nån måtta får det vara på det hele. Imorgon ska jag iallafall jobba på McD för första gången på 2½ vecka. Och jag ska väl erkänna att jag inte saknat det direkt, kommer få schemat för april imorgon och det blir troligen mina sista dagar :)

Ikväll blir det iallafall lungt. Har dock ett tv-dilemma vad jag ska se. Eller i-landsproblem kanske man ska kalla det? Funderar på att se Troja, men vill även se Vad blir det för mat och Maria Wern - främmande fågel. Jag är sugen på en film, men i 3 timmar vet jag inte...

En film som man bara måste se om man inte sett den är Sommaren med Göran. Såg den på bio med päronen på bio första gången och blev lite småkär i den. Sen köpte Martin den och nu är jag helt fast i det här klippet:

Helt underbarT! Har kommit underfund med att jag är en riktig smygälskare av musikaler också, måste se till att jag får tag på några andra än Grease :)

Nu ska jag tametusan ta mig en dusch och fundera på vad jag ska se ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0