Tidiga mornar

Äntligen har jag lyckats få in en morgonrytm. När jag varit hemma så mycket har man blivit bortskämd med sovmornar och då känns det bara som att hela dagen är bortkastad när man går upp runt 12-13. Men nu äntligen klarar jag av att gå upp vid runt 7-8 och då vaknar jag ändå av mig själv. Riktigt skönt, nu känns det som att jag ändå får ut något av dagarna som jag bara går hemma. Men det är inte långt kvar tills det över, i slutet av den här månaden kommer jag (äntligen, äntligen) säga upp mig från McDonken. Så april blir min sista månad av slaveri för att sen jobba heltid ute på djurparken!

Den 23 juni kommer det även bli en hejdundande MUCKFEST. Jag tippar på att det här kommer bli den bästa sommaren - ever. Martin o jag har planerat att göra så mycket saker, när han äntligen är klar med lumpen. Bara som att gå ut o ta en öl med ett par vänner har liksom inte blivit av sen han ryckte in.

Idag ska jag iallafall städa o rensa lite nere i köket, gå ut i solen och kanske läsa en bra bok för att sen avsluta dagen med lite träning. Fett med najs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0