Magisk helg

Den här helgen har det varit något speciellt mellan mig och Martin. För båda har det känts som att vi är nykära och jag har svävat omkring på mitt rosa moln tillsammans med honom. Helt fantastiskt. Det värsta med det är att det kändes skit att behöva jobba hela dagen. MEN! Vet ni vad jag gjort? Sagt upp mig. Jojo, april blir min sista månad att sälja burgare. HA! Måste ändå erkänna att det känns lite vemodigt att lämna något som man har kommit in i, som man verkligen kan och att man vet att man klarar av. Under det här året har det både varit skratt och gråt för mig och jag kan ju faktiskt inte sälja burgare livet ut.

Nu ska jag se Johan Falk! Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0