Little sunshine

När han är i sitt bästa tillstånd, våran Figaro.



Han är faktiskt som ett litet barn, när han är trött kommer han o gosar in sig hos en och när han är uttråkad är han på allt. Och då menar jag allt. Brukar tillexempel vakna på nätterna/mornarna av att han leker i en av mina väskor eller håller på och pillar med saker på nattusbordet, som örhängen, näspray.. Han brukar också knaprar på mina torra växter. Fast... har man tur kanske man slipper uppleva just det när ens "riktiga" barn kommer till världen.

Kommentarer
Postat av: Erika

Katter är så söta när de sover =)



Sv. Jag kommer nog att köpa ett par solisar i pilotmodell =)

2010-03-24 @ 20:23:26
URL: http://morgondimma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0