För allt känns så bra

Det är 7 pinnar (dagar) kvar innan muck! En vecka, fatta! Det är heelt sjukt. Sen kommer min älskling hem på heltid

De två senaste dagarna har jag varit ganska så sjuk faktiskt, stackars mig. Imorgon när det är jobb som gäller kommer jag hosta ner allihop! Kanske snora lite på nån som är taskig om det nu skulle hända. Fräääscht. Idag kompa jag med Micko som också är sjuk, fast lite värr än mig eftersom hon käkar antibiotika. Men även om jag är lite småkrasslig känns allt så jevla bra. Eller jag tror mer att jag känner mig jevligt kär, det slår allt! Älskar min prins så jävulskt mycket!


Nu ska jag vänta på att min nya favoritserie ska börja - sex and the city! Jag är ganska efter, ja. Kanske ska önska sig boxen när man fyller år?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0