Jag lever!

Ojojoj, rekordlångt blogguppehåll tror jag minsann! Jag har liksom inte haft riktigt tid eller lust. Martin har ju varit hemma på heltid under typ 2 veckor, då vi spenderat 24/7 tillsammans förrutom när jag jobbat. Blev för min del lite för mycket på slutet då jag inte haft någon somhelst egentid under en ganska så lång period. Men det löste sig tillslut och nu är allt som vanligt igen. Martin är uppe i Sthlm och jag sitter framför datorn.. haha. Har massor att ta igen, har möblerat om mitt rum så har två 90-sängar nu och där har jag inte riktigt fått ordning på allt. Måste rensa alla lådor + garderob så att allt inte bara ligger framme. Sen måste jag ju ta igen bloggen lite också. Kan uppdatera er på de viktigaste sakerna som hänt (dvs jul + nyår, annars kommer jag knappt ihåg vad jag gjort), då julafton spenderades först hemma med mamma, pappa o morfar för att sen åka ut till Martin. Nyår spenderades ute hos Martin tillsammans med Henke och Ann. Parmiddag för hela slanten! Både Martin och jag kändes oss minst 5 år äldre när vi tänkte på hur det egentligen var. Åt middag, sjöng singstar och spela sällskapsspel. Kommer det vara så varje år nu framöver? Haha. Den 29/12 hade jag o Martin stått ut med varandra i ett halvår också :)

Nu måste jag fortsätta med allt jag ska hinna med (inte för att jag har någon direkt brådska, men ändå). Och starkt av er som fortfarande klickar sig in på min blogg. Jag lovar en förbättring och vill önska gott nytt 2010!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0