I-landsprobelm för tjejer

Nu är jag nästan helt klar med mitt röjande i rummet! Kul att man inte märker någon skillnad utifrån sett, utan det är bara lådor och skrivbord som fått sig en åkning. Men förhoppningsvis kan jag få undan lite grejer som bara ligger framme och skräpar.

Mitt i mitt röjande funderade jag på hur jag ska få ordning på alla mina örhängen, både små som ofta försvinner och stora som bara är i vägen (varning för väldigt tjejigt i-landsproblem). Med lite fantasi fick jag ihop det här:

En liten frigolitbit (som jag troligen ska färga svart) som vips blev en perfekt örhängeshållar. Snacka om att jag är nöjd över min fantasi. Tror jag fått den av min mormor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0