Garderobsrensning...

Jag kan konstatera att jag behöver en större garderob. Än så länge har jag hittat över 10 par byxor (!), varav 7 par jeans. Linnen/t-shirt har jag inte ens räknat, men kan gissa att det är runt 30-40 styckna. Det konstiga är att kläderna faktiskt ser och sitter bra... Jag som trodde jag kunde rensa ut minst halva garderoben! Än så länge är det bara ett par linnen och ett par byxor som åker ut. Plus några tjocktröjor som jag tänkte ta med ut till landet som jag aldrig kommer ha användning för här hemma. Sen hitta jag en tetra vin från studentveckan, vet inte om jag vill hälla ut det för det kommer nog stinka ganska så rejält, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0