Fullspäckat schema

Sitter nyvaken och nyduschad och väntar på att bli hungrig, ungefär. Hela min vecka blev helt plötsligt fullspäckad. Idag börjar jag jobba 11.15, jag som hade tänkt sova men det var tydligen många sjuka. Igår fick jag hoppa in på under morgonen istället för kvällen, började 7.30 vilket gjorde att jag blev tvungen att gå upp vid klockan 6 och så tidigt har jag inte gått upp sen... skolan tror jag. Om ens då. Sluta vid klockan 16 och gick sen ner till stan för att träffa världens bästa Stina. Hon var nästan helt klar med sin tandställning och sina tänder, sjukt snyggt! Hon hade jättegluggar som dom fixat i ordning. Rena rockstjärnan :)

Idag ska jag ju jobba och efter det sticka direkt till Micko för att träffa henne lite. Sen ska jag ha fredagsmys med mina föräldrar, sushi och Let's dance. På lördag ska jag jobba till 16.15 för att sen vid kl 18 vara ute i Söderköping för att fira en gammal klasskamrat som fyller 20. Sen på söndag blir det lite lungt igen :)

Nä, nu ska jag äta frulle och kolla lite tv tror jag allt.


världens finaste och roligaste kisse. får en alltid på humör, speciellt när man behöver det som mest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0