Kartlägga sitt egna liv

Morrn morrn!
Vad fasen gör jag uppe såhär dags när jag har sovmorgon? Mamma kom in runt 7 och la sig i min säng och ville prata lite. Haha, alltid trevligt för vi ses ju inte så mycket nu för tiden. Speciellt inte den här veckan då det är full rulle för min del. Började i måndags med en stängning som drog ut till halv 2 ungefär, vilket resulterade i ca 3 timmars sömn den natten för skulle upp och jobba i djurparken dagen efter. Slockna klockan 9 den kvällen för dagen efter (igår alltså) blev det djurparken på dagen och McD på kvällen. Idag är det stängning som gäller (mitt sista pass!!!) och imorgon ska jag ut till djurparken igen. Öppning redan på lördag, gaah!! Förstår inte varför allt kommer samtidigt, men det är väldigt kul att ha någonting att göra :)

Men varför jag stanna uppe var för att jag börja fundera på vad jag gjorde i mars. Jag tappa bort min kalender som jag skriver det mesta i, allt från när jag jobbar till vem jag träffar. Fick lönespec för mcd, fick för 4 dagar. 4 dagar! Det är ju ingenting, och 1 dag från djurparken vilket är ännu mindre. Men då är det ju ganska bra att ha bloggen :) Det är såna här grejer som gör att man faktiskt bloggar, för sin egen del. Då fick jag reda på att jag inte gjorde ett smack... Jag städa (försökte), jag träna vilket är ju väldigt bra och jag umgicks med Micko och Tobbe. Måste nog ha varit en väldig seg månad må jag säga. Men det är ju över nu! :D

Idag har även jag & Martin varit tillsammans i 10 månader! Och jag älskar honom bara ju mer dagarna går, förstår inte hur man kan känna sådan lycka för någon som jag gör för honom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0