Nu har vi tydligen gått och gift oss...

Har varit en körig dag på jobbet idag, helt mosig i stackars huvudet. Imorgon blir nog inget undantag. Jösses.

När jag kom hem runt fem (sluta skapligt, tack för det!) ringde min fina pojkvän från Stockholm. Satt o prata om hur dagen har varit och så, jag kom på att jag skulle kolla hur mycket pengar jag har efter alla mina shoppingrundor den senaste veckan och fick syn på hur mycket jag har tillsammans med fonder och hela köret och när Martin får höra säger han: "jag är ju gift med en miljonä... eller vänta nu tillsammans" (och nej, jag är verkligen inte miljonär, Martin tog i för kung o fosterland där. Bara för att han ligger i lumpen och ska försvara Sveriges rike) Kul var det iallafall och om Martin nu läser det här nån gång i framtiden, så skulle jag ju inte tacka nej ifall du fråga ;) hihi

Kommentarer
Postat av: Linn

Sweetie, jag är bara här till början av maj. När jag kommer hem tycker jag att vi ska fika och fota, ha en äkta Linn- och Kajsadag helt enkelt :) När du är ledig från djurparken såklart!



Och vad rolig Martin är, blev helt full i skratt när jag läste det här :) Puss!

2010-04-06 @ 23:22:06
URL: http://linnsofias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0