Mycket intressant

Hur gammal är du om 5 år? Öhh.. 24½
Vem tillbringade du minst två timmar med idag? Martin :):)
Hur lång är du? 1,77
Vilken är den senaste filmen du sett? Hmm... nån söndagsfilm i tv4 tror jag.
Vem ringde du senast? Martin
Vem ringde dig senast? Martin
Hur löd det senaste sms:et du fick? "Hej snygging! Jag är nog klar nu om en 40 min så du kan ju rulla utåt om en stund. Pussar <3"
Föredrar du att ringa eller skicka sms? smsa, tror jag. Fast ibland ringa ^^
Är dina föräldrar gifta eller skilda? Förlovade
När såg du senast din mamma? 10 minuter
Vilken ögonfärg har du? Gröna
När vaknade du idag? Runt 8
Vilken är din favorit julsång?
Tomten är full - Ronny & Ragge
Vilken är din favoritplats? Landet!
Vilken plats föredrar du minst? Mellan bussen och hemmet en mörk kväll.. usch
Var tror du att du befinner dig om 10 år? Volvo, villa, vovve skulle jag tro. Som vilken svensson som helst :)
Vad skrämde dig om natten som barn? Troll!
Vad fick dig att verkligen att skratta senast? Martin. Han kan han.
HUr stor är din säng? 2x90, alltså 180.
Har du stationär eller bärbar dator? Både
Sover du med eller utan kläderna? Med oftast
Hur många kuddar har du i sängen? Tre
Hur många landskap har du bott i? Ett
Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor
Är du social? Jovars
Vilken är din favoritglass? Halvars chocklad/apelsin. Eller vaniljglass med jordgubbssylt och o'boypulvet. mumma!
Vilken är din favoritefterrätt? Alla!
Tycker du om kinamat? Ibland
Tycker du om kaffe? Nä. Blää
Vad drickar du till frukost? Smootie, nyponsoppa, mjölk eller te.


(Bara för att det här inlägget skulle vara liiite roligt iaf...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0