Jobbigare än vad man trott

Jag fick precis ett sting av saknad efter min bäste vän Tobias som bara sådär flytta till Norge i förra veckan. Att bara veta att man inte kan träffas är riktigt jobbig. Vem ska jag nu diskutera smink med? Haha nejdå, men Tobbe skulle nog passa bra som brudtärna till mitt bröllop som förhoppningsvis kommer nångång i framtiden. (Förlåt Tobbe om du läser det här, men det är ju elakt av dig att bara försvinna sådär, så därför försöker jag ge igen lite...) Och det blir ju inte lättar av att två andra av mina bästa vänner är i utlandet. Stina är i spanien och Linn i Frankrike. Och Martin i Stockholm. Det är nästan lite som utlandet... Men nån som ändå står kvar vid min sida (och mitt land) är min älskade Micko. Som jag ska åka och träffa nu, hejs!

Kommentarer
Postat av: Tobias

Jag saknar dig med Kajsa! Men helt ärligt så skulle jag vara ärad att vara din brudtärna på ditt bröllop :D ;)

2010-04-09 @ 12:22:38
URL: http://tobiaseklof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0