Ensam Kajsa söker vän...

Idag har varit en riktigt pisstråkig dag, rent ut sagt. Det är nu man önskar att alla sina vänner skulle vara hemma i trygga Sverige istället för att åka runt så dant! Eller att ens pojkvän skulle vara klar med lumpen... Jag saknar verkligen att ha vänner som man bara kan skicka ett mess till och fråga om man ska ta en fika. Jag har inga såna vänner längre, för dom har försvunnit ut i vida världen. Som tur är kommer åtminstone två tillbaka inom en snar framtid, tack och lov. Meen, om det är någon som läser min blogg och kanske känner likadant eller bara är sugen på en ny kompis, så säg gärna till! Martin tycker jag ska sätta upp en affisch på mig på stan där det står att jag söker vänner. Men nja, bloggen får räcka ;)

Nu sitter jag iallafall med ett stort glas tröst-pepsi över att det inte ens finns något att se på tv en torsdagskväll när man känner sig alldeles ensam. Väntar på att Martin ska ringa så jag åtminstone kan glädja mig åt hans vackra stämma. Funderar på att åka och köpa lite onyttigheter också... hihi.

Kommentarer
Postat av: Linn

Sweetie då! När jag kommer hem ska jag skicka ett "ska-vi-fika"-sms till dig typ direkt!

2010-04-19 @ 23:57:27
URL: http://linnsofias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0