Eh ja

Pappa är fortfarande hemma och är sjuk och nu börjar han gå mig på nerverna. Idag ska jag tydligen åka till hans jobb för att lämna in ett papper. Inte fasen har jag varken lust eller tid med det. Han har varit hemma 9 dagar nu, utan att bli bättre, säger han. Ibland får man faktiskt anstränga sig lite. Men imorgon kommer äntligen Martin hem, så då får jag umgås med honom istället! :)

Tobbe och jag var iallafall i Vingåker igår och det blir som vanligt ett äventyr. Jag var säker på att vi skulle åka över Finspång, men när vi var lite mer än halvvägs till Örebro så upptäckte vi att vi åkt en 10 mils omväg. Tur att vi hade med oss lite resgodis och bra musik. När vi väl var där blev det en liten besikelse. Det enda jag hitta var en vinterjacka, medan Tobbe kom hem med jeans, tröjor och en Bruce-dvd.

Nu ska jag försöka sätta igång med allt jag har att göra idag. Ska börja med att åka och leverera det där pappret, för att sen ta en löparrunda och sen fortsätta med att städa klart. Sen när mamma kommer hem från jobbet ska vi även åka till Söderköping för att fixa en födelsedagspresent till mammas syster som fyller år snart. Det blir kul :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0