Semester

Min långledighet kommer gå alldeles för fort. De här två första dagarna har bara susat förbi, tyvärr. Igår var ju igår och idag är idag. Idag var jag nere på stan en sväng för att fixa lite smågrejer, både till mig, Martin och pappa. Pappa är ju sjuk, så får ta hand om honom lite också. Han är inte allvarligt sjuk, han har bara en förkylning men har ändå varit hemma från jobbet i en vecka. Själv blir man frisk på 3 dagar från en influensa.. Vad ska man säga? Män.

Jag var hos Micko en stund också, o vad jag saknat henne! Måste se till att träffa henne mer. Men just nu sitter jag och försöker förstå mig på den här jävla universitetskursen, rent ut sagt. Fattar inte ett skit och mina inlogg funkar inte överhuvetaget. Har ingen lust överhuvetaget att ha den här kursen hängandes på axlarna, BLÄ.

Imorgon ska iallafall jag & Tobbe ut på äventyr när vi ska till Vingåker. Ska bli sjukt kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0