Flygplatsparfym

Mina föräldrar var ju i Berlin i helgen, var tänkt att jag också skulle följt med men jag stanna hemma med Martin istället. Dom kom iallafall hem igår kväll med den ena spritflaskan efter den andra, men tillslut hitta jag en parfym som dom köpt åt mig. Dom är så söta ibland, mina päron. Hade satt butiksjobbare i arbete att hitta en parfym som skulle passa till en 19-åring, haha. Och jag tror dom lyckades väldigt bra faktiskt :)



Efter att inte ha gjort ett smack under hela dagen, har jag nu satt mig ner för att försöka få ihop det där med pluggeriet. Som jag försökt med ett antal andra dagar, men jag blir fortfarande inte klok på det. Men det kommer nog, så småningom :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0