Ayo technology


Okej, tredje versionen på den här låten... När tröttnar man? Varför inte bara låta den vara i original?

Jag är sjukt utsövd och klarpigg såhär på onsdagsnatten. Uttråkad är jag också, för vet inte alls vad jag ska hitta på. Sitter o tänker på Martin, stackarn var ännu sämre idag än igår. Har svårt att sova utan honom också har jag märkt, vill att han ska komma hem - nu! Men mest av allt vill jag att han ska vara klar med lumpen överhuvetaget, vilket paradis det kommer vara. Ska ner nästa vecka och hämta lite resekataloger, så kan vi sitta och drömma oss bort lite. Hihi :)

Nu ska jag försöka att söva ner mig på nåt sätt. Läsa en massa onödiga bloggar kan fungera, eller lägga sig o glo på tv kan vara en annan lösning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0