090909

Datum som detta ska man ju satsa på att antingen förlova sig, gifta sig eller skaffa barn. Själv har jag legat i sängen hela dagen för har känt mig lite småsjuk. Kände mig febrig när jag vaknade igår och var inte riktigt kry under hela dagen, så tänkte ta det alldeles för lugnt idag. Det har jag gjort också och känner mig nästan helt frisk! Nu känner jag bara av lite i halsen, men det kan jag banne mig leva med för får inte bli sjuk till helgen, då jag har "massor" att göra. 

Värre är det nog för Martin, han ringde igår och sa att han låg nerbäddad med 39 graders feber - inte kul att höra, nu när han ligger ute i fält. Vi får nog satsa på 111111 istället, bara en jävla massa ettor, haha. Eh ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0