Vuxenvärld

Efter många om och men, så kom lönen idag. Hade diskussioner både på jobbet, med Martin och med mamma om den skulle komma idag eller på måndag. Jag var bombsäker på att de var på måndag, men jag hade fel förstås. Så idag ska jag försöka mig på att betala min första räkning. Hade tänkt att gå på ett seminarium om cv idag kl 10
mmmmmmmmmmmmmmmmnjsnsnsnsnsnsnsnsnsnsnsnsnsnsnsnsnsnsnsnsnsnsnsnsnsnsnsnsnsnsnsnsnsnsnsnsns (Figaro hälsar)
men på nåt sätt var klockan 10 lite för tidigt för mig så nu sitter jag här istället och ångrar att jag inte kunde pallat mig upp 10 minuter tidigare. Men nu får jag tid till att vila upp mig till stängningen ikväll som jag inte har lust med för 5 öre. Men ibland så måste man.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0