Under uppbyggnad

Har pillat lite med designen på bloggen idag, men vissa saker går inte riktigt som jag vill. Satt imorse och när jag var helt inne i det fick jag ett mess från Tobbe som fråga om jag var rastlös. Nja.. Men jag som tycker om att umgås (och gå på stan), erbjöd mig att vara rastlös så vi kunde göra nåt. Så kom nyss hem med tre påsar.. fy skäms. Ska snart ner på stan igen och kolla nya glasögon med mamma. Hon ringde nyss, men tydligen funka bara telefonen på nedervåningen, så fick springa ner men missa det precis. Så ringde hon på min mobil som låg på övervåningen, så klart. Så var bara att sätta fart uppåt, men inte fan hann jag då heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0