Min soldat Sundén ♥

Helg, helg, helg! Helg betyder Martin, äntligen :) Han kom o hämta mig i fredags i sina militärkläder, annorlunda men lika snygg för det :) I lördags bestämde vi oss även att gå ut, jag har inte varit ute sen studentveckan så tyckte det var på tiden. En av anledningarna var att träffa Tobbe också, men han blev sjuk. Så det blev jag, Martin och Alex.


Jag tycker Alex ser ut som en brunett Björn Gustavsson där. Han höll inte med.


Min prins
Martin och jag tyckte väl att det var sådär kul, det var roligare förr innan vi hade träffat varandra. Så vi håller oss nog till att ta en öl på världens med ett kompisgäng istället för att gå ut o "festa festa". Men Alex var nöjd, alltid något :)

Alex provade även sin frisörtalanger på mig i helgen, så nu har jag lugg och är mörkhårig! Busigt. Martin stack upp till Stockholm imorse istället för igår kväll - good good. Han åkte vid kvart i fem (!), medan jag låg o drog mig en stund tills hans mamma skulle in till stan vid halv 8. Kom hem och gick o la mig och nu sitter jag här och funderar på vad jag ska äta till frukost. Är riktigt hungrig o sugen på en riktig brakfrulle. Så blir det nog.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Tänkte tipsa dig om världens bästa Gratissida ;).

På Gratisbio får man poäng för i princip allt;

Logga in, skaffa vänner, skriva gästboksinlägg,

betygsätta annonser, spela spel, blogga,

och såklart gratis tävlingar, frågor, besöka hemsidor,

handla osv.

För att få ett presentkort behöver du bara 200 poäng.

Blir du medlem genom min länk får du 75 poäng från start!

Bra va? :)

Klicka isf på den här länken: http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=209988

2009-10-12 @ 14:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0