Kompis, det går bra nu

Idag har jag klarat av massor med saker. Eller saker som tyngt ner mig lite. Som min externa hårddisk som jag trodde va sönder, gick jag in där jag köpte den så fick jag en ny sladd så nu ska den funka igen. Jag lämna in min iPod också, där hold-knappen pajjat. Och så har jag fixat internet på mammas dator, som jag råkade avinstallera. När jag inte fick igång det blev det lite ångestladdat med tanke på att det är de enda hon använder på den datorn. Sen har jag gjort en synundersökning också, så nu ska jag bara bestämma mig om bågar. Ett evighetsprojekt, jojo.

Ska strax iväg o jobba lite men innan det måste man ju äta lite. Lagade min egna gourmé-middag bestående av fullkornspasta, ost och en stekt hamburgare. Är man lat så är man, men ibland undrar man alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0