Kom hem!

Inatt drömde jag att min Martin, var Blondinbellas pojkvän Nils. Riktigt mysko dröm, men han på nåt sätt föredrog mig. HAHA, smack that. Har haft en såndär irriterande-werd-konstig-drömkänsla hela dagen pga av det. Men iallafall, jag tycker det är ett tecken på att Martin borde komma hem snart. Eller åtminstone ringa så jag får höra hans röst... Men den som väntar på nåt gott!

Imorgon blir det en körig dag. Först djurparken 9.30-15.00 - vidare till McD 15.30-19.15 - för att sen åka tillbaka till djurparken för avslutningsfest. "Ska du dansa med djuren då?" som min morfar fråga mig. Då fick jag upp en bild i huvudet där jag står och skakar loss med en björn. Men nej, jag tror jag kommer slockna i ett hörn någonstans och undra varför allt ska vara på SAMMA DAG. Hela nästa vecka har jag ju ingenting för mig. Eller jo, egentligen har jag det men det är saker jag sagt att jag ska göra i veckor, tillomed månader. Så varför skulle dom bli gjorda just då?

Nu sitter jag iallafall här o är hur pigg som helst. Vet inte om det är pigg-pigg eller pigg-trött. Tror på det senaste. Men jag ska nog gå till kojs snart, så jag orkar den stressiga dagen imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0