Det var ju fint under natten

Jag satte igång mitt evighetsprojekt att städa mitt rum igår. Och ja, jag klara det nästan. Dammsugaren kom inte längre än till dörrposten men annars hade jag fått bukt på både golv och kläder (efter 3 maskiner tvätt). Men på nåt vänster ser det ut såhär igen:

Jag lägger det som en rand, på nåt vis. Och jag är en sån som trivs med att ha alla saker på golvet (psst Tobbe, du behöver inte säga till chefen att mina mcd-kläder ligger i en hög på golvet bara)

Ett annat evighetsprojekt är att välja ut glasögon. Jag behöver nya så mamma och jag var o lånade hem sammanlagt 8 par, 4 måste vara inne imorgon igen. Väldigt svårt och det är såna dagar som man önska Martin var hemma lite mer. Han ringde förrut och sa att han ska bli stridbåtspilot (tror jag, nåt åt det hållet iallafall) förresten och jag blev ännu gladare än vad jag var innan! Han som trodde han skulle bli kock, vad har han för syn på sig själv egentligen? Jag räkna nyss ut att i tisdags hade vi varit tillsammans i 100 dagar. Ska jag säga till honom imorgon, då blir han glad :)

Tänk att ett par skor, nya avsnitt av Scrubs och sin pojkvän kan göra en så lycklig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0