Why oh why?

Idag har jag lämnat in boken för kursen webbpublicering, det blir ingenting med den. Det är synd, men jag hade verkligen ingen motivation.

Ska vara på en annan McD-restaurang imorgon, Ingelsta och var o hämta kläder o skor från Hageby. Träffa jag en annan tjej som också ska dit imorgon som påpeka att jag ska till Rondellen och jobba. Nä, sa jag, det är inget jag har sett. Så kollar jag lite extra och ser det här:

Följande händer i december :
Vi lånar ut Kajsa till Stockholms Rondellen den 3/12 kl. 16-20.


Lite komiskt att när jag var o fika med Tobbe förut idag så sa han att det var den enda restaurangen som han inte vill jobba på. Men jag tror det kommer bli bra, men jag undrar varför just JAG?! och bara jag också! Dom tänker väl att "hon är så irriterande, henne skickar vi så vi slipper henne". HAHA, jösses. Men om ni inte har något bättre för er så kan ni ju komma o hälsa på ;)

Btw så har jag förskräckligt ont i bröstkorgen (ja, jag har ju blivit förkyld) och det känns som bollar som sitter fast däromkring. Nästan så man blir lite panikslagen. Kommer nog inte bli roligt om jag inte blir bättre tills imorgon på jobbet...


sötnosen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0