Stad i ljus

Ännu en ny vecka och jag gör inget annat än längtar till helgen. Det är sjukt att man kan tycka om någon så mycket som jag gör, det trodde jag aldrig. Helgen som var hälsa vi iallafall på Alex fre-lör med att bl.a se Idol (Martin inte riktig lika pepp på det som jag & Alex dock) men han heja han också, allt! Åkte lite cross gjorde vi också, grymt roligt. Sen fira vi Martins far som fyllde år resten av helgen ungefär.

Idag har varit en riktigt tråkig dag faktiskt. Förkyld har jag blivit så har tagit det mest lugnt, kollat lite Scrubs, varit ute o gått, badat och kollat på tv. Hade tänkt städa men den motivationen försvann helt efter maten. Nu sitter jag och lyssnar på stad i ljus med Tommy Körberg och drömmer mig tillbaka i tiden lite. Funderar om jag saknar den tiden lite, alla fester o kryssningar. Och ja, jag trivdes väldigt bra då men det är inget jag skulle gå tillbaka till. Nu vill jag inget annat än att leva mitt liv med Martin.

Det bästa med den här måndagen är iallafall att jag kommer få 2000 mer i lön än jag tänkt mig. HELL YEAH, vad jag kommer köpa julklappar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0