Söndagstrött

Gosegris nummer 1:


Gosegris nummer 2:


Idag har jag varit fruktansvärt trött. Jag legat med feber och en förskräcklig hosta i veckan (som nu mamma tagit över) och som kosta mig två arbetspass, inte långt ifrån 3. Men det sista var en stängning i fredags och den fick jag bannemig jobb, annars skulle jag väl vara pank till nyår.

Jag tror lite att det är som med mina bakisdagar, dom kommer en dag senare än alla andras. Igårkväll var jag iförsig ruskigt trött också och det höll i sig även till imorse. Martin var uppe tidigt (10, tidigt o tidigt?) och gjorde frukost-på-sängen för att det är våran 5 månadersdag idag :) Han hade slängt med lite pepparkakor och choklad på brickan för han vet tydligen hur jag blir när jag blir väckt - på en söndag också, himmel! Sen var han så snäll så han lät mig sova lite till - dvs till klockan ett. Då ringde pappa och sen fick jag inte sova mer, även om jag så gärna ville. Men nu är han tillbaka uppe i Stockholmstrakten igen och jag sitter vid datorn o har tänkt gå o lägga mig o kolla Scrubs i snart en timme. Dags att ta ur tummen ur arslet kanske. Godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0