Karin & Magnus

Så var ännu en helg över... Igår åkte Martin upp till Stockholm igen och kommer inte hem förrens om nästan två veckor :/ Men då är han hemma hela 4 dagar! Sen är det 3 helger tror jag, och sen är det julledigt för hans del :) 2 eller 3 veckor och efter det är de nedräkning till MUCK. Fy fan vad härligt det kommer vara.

Jag har iallafall en massa saker att göra, så förhoppningsvis går dom här dagarna lika fort som hela oktober gick. Martin kommer nog vara stolt när jag gick upp redan klocka 7(!) imorse. Det är rekord sen jag sluta på djurparken tror jag.. Knappt att jag gick upp så tidigt då heller. Så nu har jag hunnit se en film på 2½ timme och varit ute med katten en stund, så han fått springa av sig lite. Så nu ska jag sätta igång med alla mina grejer som jag har, så jag får någonting gjort :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0