I'm back!

I've had the time of my lifeeeeeee and I never felt this way beforeeee!

Nu var det länge sen igen. Blir lika förvånad när jag går in på bloggen och ser att folk faktiskt är och besöker en ändå. Imponerad! Nu ikväll har jag äntligen tagit ta i mitt lilla projekt, Tobbes blogg. Check it out - tobiaseklof.blogg.se. (kan hända att ni får trycka F5 för att uppdatera). Hitta någonstans lite insperation och när jag väl kom igång tog det inte lång tid alls. Men jag vet inte riktigt om jag är nöjd.. Men det viktiga är ju att Tobbe är det :)

Imorgon (ja, jag säger imorgon även om det är på torsdag) kommer Martin äntligen, äntligen hem! Sjukt vad jag saknar honom. Och som vanligt är helgen redan fullspäckad... Men sen är det inte långt kvar tills han har förhoppningsvis 4 veckor ledigt! Undrar om vi kommer tröttna nåt på varandra? Kanske lite tur att jag fick mycket tider på donken i december, så vi inte går varandra på nerverna.

Och den här herrn växer o växer. Bits o revs gör han fortfarande, fast inte lika "intensivt". Imorse var han så mysig så, kom o la sig under täcket, nära nära. Utan några klor :)




Har införskaffat lite nya fotoprylar, så förhoppningsvis hittar jag insperation igen så det blir lite bilder :) Nu ska jag iallafall lägga mig och kolla på Scrubs! Det är nästan det enda jag gör dagarna i enda känns det som. Eller kanske inte riktigt, ladda hem alla säsonger för snart 2 veckor sen o jag har nästan sett klart andra säsongen. Dvs 24x24=48 avsnitt á 20 minuter = 960 minuter sammanlagt. En säsong per vecka, jojo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0