Bita i stål

Sen ni hörde av mig sist, har det inte hänt speciellt mycket. Det har varit midsommar och jag har som vanligt varit ute på landet. Och så har jag jobbat, som vanligt där också. Men bara på McDonalds. Det ska bli spännande och se hur länge jag stannar där... Igår låg jag ute i hängmattan hela förmiddagen vilket resulterade i solbränna. Men bara på framsidan av kroppen, så har sträck på armarna där ena sidan är röd och andra vit. Snyggt. Så ska ta och sola ryggen idag har jag tänkt, så det blir lite jämnvikt på det hele.

Satt även i en park och grilla lite igår med gamla klassisarna. Eller Elin och Simone, o Fia o Jonte då. Det var najs. På torsdag kommer lönen och på fredag ska jag och Tobbe göra stan för att sen ha en mys-inte-göra-någonting-kväll som jag hade tänkt mig bestå av pizza, massa läsk och snask och nån film kanske. Kanske ska fråga Tobbe vad han tycker om det. Jag ska iallafall jobba i helgen, på Kolmården, vilket är lycka för mig. Jag längtar faktiskt. Av en liten speciell anledning...

Nu blir det frukost och sen solen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0