Sommar, sommar, sommar!




Idag har jag legat och gottat mig i solen nästa hela dagen. Eller en hel del i skuggan också faktiskt, känner att någon måtta får det vara på det goda. Sov ganska länge idag, med tanke på att vi hade en jättemysig tjej-kväll med fd. klasskamrater hemma hos Lina igår - vilket resulterade i att jag kom hem klockan 2 inatt.

Kom på idag att det är på tiden att göra lite tack-kort och skicka iväg till de som uppvaktade mig på studenten. Idag är det exakt två veckor sen vi sprang ut och jag vet inte om det känns som igår, eller som för ett år sen? Det kanske känns som två veckor helt enkelt :) Fantasin för att få ihop nåt snyggt kort tryter idag iallafall och behöver nog mamma till hjälp för att se vad hon tycker.

Idag kom även lönen och jag kan inget annat än älska mina dubbellöner... Snart har jag den efterlängtade datorn! Min favorit Tobbe och jag ska även ner på stan imorgon för att shoppa lite, behöver lite kläder så som en ny jacka och ett par byxor. Men kan tänka mig att det är en ganska hysteri på stan, med tanke på all rea. Vi får se imorgon helt enkelt om vi hittar något :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0