Sunset


Idag var första dagen efter studenten som jag inte hade något inplanerat och jag har haft det ganska tråkigt. Vaknade vid 11, glodde på tv en stund tills jag gick upp och gjorde en omelett (jag måste ju börja nånstans med min matlagning). Sen förbannade jag mig över den svenska sommaren som för tillfället består av storm, så har inte haft någon lust alls att gå ut idag även om jag ville. Så jag har suttit inne hela dagen och känt mig ensam, haha. Undrar vad dom andra gjort en dag som denna?

Jag hoppas iallafall på imorgon, att det ska bli sol och vindstilla så jag kan ligga ute i hängmattan med min bok och bra musik för att njuta utav livet. Sen blir det även personalfest för McDonalds-folket och jag hoppas mina favoriter Tobbe och Linnéa dyker upp :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0