Personalfest - Kick off

Jag är en upptagen person har jag märkt. I tisdags var det personalfest för McDonalds-gänget och alla andra på Hageby Centrum, dvs drygt 500 pers. På onsdagen (igår med andra ord) jobbade jag först på McD 11.30 - 16. Fort hem, duscha och packa för att bege sig ut till djurparken för att ha den årliga Kick offen! Jag, dum som jag är, trodde vi skulle vara hemma hos chefen och sova där, men tji fick jag när det visade sig att vi skulle sova på campen, i tält. Och med min vanliga tur (hehe) så hamnade jag i samma tält som dom enda två grabbsen som skulle sova kvar, Henke och Martin. I ett tvåmanna-tält. Jag i en säng, Martin i den andra och så Henke på golvet. Killarna hade tydligen försökt få plats i en säng, men det blev visst lite för trångt. Kul hade vi och jag och Henke låg och viskade godnattsagor till varandra till halv 5 ungefär. Och så upp vid 8, äta frukost och så hem. Så nu sitter jag här och "pluggar" på en grej till McDonalds som jag ska kunna idag när jag ska jobba. Sen ikväll ska vi ut till landet för att fira midsommar tills jag ska jobba igen på lördag. Och på söndag.

Kommentarer
Postat av: Annica

2 jobb samtidigt?! :O

Hur klarar du det schemamässigt? :D

2009-06-21 @ 22:00:37
Postat av: Kajsa

Allt går om man vill, min vän! :)

2009-06-23 @ 10:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0