Like a dream

Igår jobbade jag ute på djurparken från kl 9 till klockan halv fyra, sen blev jag inringd på McDonalds och jobbade där 16.30 till halv två. Efter 14 timmars effektiv arbetstid mår jag inte prima direkt... Vid klockan ett inatt stod vi och skrubba golvet i hela McD-resturangen och jag trodde jag skulle dö. På riktigt faktiskt. Men jag lever än och fick mig lite sömn innan jag vaknade klockan 9 och var i princip klarvaken. Satte på Nickelodeon och låg o halvslumra tills det kom en feting geting (låg och hade kul åt mig själv att det rimma så bra) men pappa hjälpte mig att få ut den igen så jag gick och la mig igen. Sen åkte mamma och pappa ut till landet jag blev själv vilket var väldigt skönt. Dom ska vara där hela veckan, men jag ska nog pendla dit efter vissa jobbpass för att få mig lite sol och bad jag med.

Nu ska jag nog hoppa in i en dusch för att sen åka ner till stan för att fixa lite saker till ikväll, då jag ska ut och segla en sväng :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0