Fredagsmys.



Idag har jag umgåtts en del med Tobbe, vilket jag har längtat efter hela veckan! Jag har haft det ganska trist den här veckan, med bara en jobbtid. Legat ute och fått lite färg på kroppen har jag iallafall kunnat åstadkomma. Vi hade det iallafall trevligt med en sväng på stan, en pizza på Gu' va gott och så hem och slappa framför en skum film och en massa snask. Det behövde jag :)

Imorgon smäller det iallafall, för då börjar starten på min 1½ veckas jobbperiod med en ledig dag. Ska även hinna med att åka ut till landet dom där timmarna av fritid för att umgås med päronen som har semester för tillfället. Ujuj, fullspäckat!

...that without you by my side there’s no me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0