Jobb jobb jobb, fortfarande

Godmorgon!
Idag har jag sovmorgon, en lång sån med tanke på att jag inte börjar förrens vid klockan fem :) Så jag sitter o dricker en smoodie, lyssnar på Elton John och ser på Nickelodeon. Tänkte åka ner till stan för att shoppa upp lite av min lön också, så jag gör nåt vettigt här i livet ;)

Efter att jag slutat jobba ikväll kommer Martin och hämtar upp mig, så sticker vi ut till landet och myser under vår lediga onsdag tillsammans. Något som vi båda ser fram emot och behöver, kommer bli väldigt härligt att bara va. Även om det bara är under en dag, så betyder det mycket.

Jag som trodde att allt jobb skulle lugna ner sig nu efter juli, men icke då. Jobbar i princip varje dag till slutet av augusti, då jag inte fått båda schema för båda än. Men det är bra i sig, får jag annat att tänka på när min älskling åker iväg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0