Jobb jobb jobb

Bloggen har jag visst glömt bort för ett par dagar, men jag har inte riktigt haft tid eller lust. Jag har jobbat och umgåtts med nära och kära den tiden som jag inte jobbat. Imorgon är det en av mina fyra lediga dagar som jag har i hela juli o det ska bli underbart. Måste ner på stan för att fixa en massa grejer och senare ska vi på after work med kolmårdsfolket. Gött mos, för att citera bland dom finaste personerna som existerar på jorden (hehe). Nu har jag iallafall nyss kommit hem från mcdonalds-jobbet. Härligt att stämpla ut vid halv två när man jobbat från klockan 9 på djurparken. Men det är smällar man får ta och jag lever än. Nu ska jag försöka sova!

den som ville ha mitt lösenord till bilddagboken (varför nån skulle vilja det), så är det ju bra att säga vem man är. för det finns ju ändå en liiiten anledning till varför man har lösenord. så det så.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vill ha ditt lösenord för att kunna kolla på bilder vad annars liksom....

2009-07-09 @ 01:23:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0