Ett jäkla farandes...

Dom här dagarna har jag jobbat, åkt bil, jobbat och åkt bil ungefär. I måndags hade jag det mysigare än nånsin med seglingen för att sen jobba på McDonalds på tisdag. Åkte ut till landet och kom ut dit vid 18, åt mat med mamma och pappa och gick o la mig efter morden i midsummer. Upp tidigt för att åka ut till djurparken och jobba där, sedan tillbaka till landet för att ta årets första dopp. Sen har jag jobbat på McD idag också, för att imorgon jobba på djurparken och bio på kvällen :) Skulle träffat Tobbe på stan idag när han slutat jobba, men hade tydligen krockat med bilen.. Han snacka om huvudet och nack-kragar när jag ringde till honom. Stackarn var nog i chock :( Kanske åker förbi honom sen ikväll, annars ska jag nog inte göra ett smack :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag undrar vad ditt gästlösenord är på din bilddagbok? :)

2009-07-04 @ 23:31:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0