Dåligt det här med uppdatering...

Kul att några är kvar på bloggen, men jag förstår faktiskt inte riktigt varför. Jag har iallafall inte riktigt tid med en blogg just nu, med tanke på att jag knappt är hemma. Är jag inte på McDonalds så är jag ute på djurparken eller hos min gosse. Idag har jag iallafall klarat av ännu en dag ute på djurparken, en kaosliknande sådan. Jobbade över en timme, men det hade jag som tur var tid med idag. Hem för att äta (annars dör man), för att sen susa vidare ner till stan för en fika med Micko & Ankan. Det var inte igår, så det var väldigt mysigt. En sväng på stan hann vid med också och jag kom förstås hem med två tröjor... Jag som måste hålla i pengarna. När jag kom hem åkte jag och mina päron ut tilll Lindö för att äta glass, men klockan 20 på kvällen så var det förstås stängt. Så vi gick en sväng och åt glass på ett annat ställe för att sen få en rundtur av pappa genom hela Lindö. Kom hem för en stund sen och åt igen (har visst fått tillbaka matlusten - tack för det!) och nu sitter jag här och skråmar till Niklas Strömstedt samtidigt som jag försöker mig på att skriva ett CV. Ska så småningom dra mig till sängen för ännu en jobbardag. Dock får jag träffa bästisen Tobbe :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0