Ledig dag 2


Har hört att håret växer fortare när man är kär, och jag är angelägen om att hålla med :) Håret har aldrig varit såhär långt, men på måndag har jag en klipptid så får se hur mycket som ryker då. Förhoppningsvis så lite som möjligt...

Igår hade iallafall jag & Simone en myskväll på tu man hand, bara vi två :) Mycket trevligt. Idag tog jag det riktigt lugnt på förmiddagen och på eftermiddagen fick jag tid att träffa Tobbe och My en snabbis. Det var också trevligt, så dagen sluta med att jag färgade Tobbes hår. Han blev nöjd och då blev jag också nöjd.

Igår ringde även Martin och sa att han låg sjuk i feber och halsinfektion. Inte alls kul att höra... Men förhoppningsvis behöver han inte vara med på allt fys, plus att han kommer hem på torsdag (!!!) :):)

Nu ska jag krypa ner i min ensamma säng, önska att Martin låg bredvid och halvslumra till criminal minds. Imorgon är jobbet igång igen, fast börjar inte förrens 17. Så det ska bli skönt med lite mer ledigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0