Sommaren snart slut...


På måndag är lågsäsongen igång i djurparken igen och det enda jag gjort i sommar är att jobba. 5 dagar ledigt i juli och det kommer bli ungefär lika mycket i augusti. Men inget jag är bekymrad över, sommaren kommer ju igen om ett år. Nu längtar jag lite efter vintern, om man nu får säga så. Just nu tar jag iallafall vara på varenda lediga stund jag får. Är ensam hela helgen eftersom päronen är ute och seglar, så jag ligger i sängen o småkikar på Family guy och funderar på om jag ska åka och köpa en chokladkaka och kolla på Pirates of the caribbean-filmerna. Längtar efter min man också, men han kommer inte hem förrens på torsdag... Martin-abstinens! Tur nog får han komma hem en dag innan det var tänkt och just den dagen är jag ledig (tror nån i det undre har bestämt att vi ska få vara tillsammans så mycket som möjligt). Alltid kul att ha något att se fram emot, och måste säga att tiden gått ganska fort ändå. Ändå att det känns som en evighet sen som han åkte.

Nu har jag bestämt mig iallafall... Chockladkaka och pirater blir det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0