Ny familjemedlem

Snart är vi 4 igen! Den här lillen är bara 4 veckor än så länge, men när den är redo att flytta från mamma så kommer den flytta in hos oss. Längtar nåt otroligt! Har vi tur kan vi få den redan vid 8 veckor, vilket blir i slutet av september. Det betyder att det är jag som får ta mest hand om den i början, eftersom jag inte är schemalagd på så många timmar längre. Då ska jag se till så det blir en stor och stark kille, som klarar av både råttor och hundar! Har jag något att syssla med när Martin inte är hemma heller :) Åh, lycka!

Det är 90% chans att det är en han-katt, så jag kom med förslaget att den skulle heta Farbror Barbro. Mamma nappa direkt och hon kommer säkert kalla honom det även fast den får ett annat namn. Pappa tycker Tiger, eller Leo. Jag röstar för Leo :)

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Jättesöt!

2009-09-30 @ 19:22:44
URL: http://nattskatt.blogg.se/
Postat av: linnea

gud vilken sötnos!

2009-10-01 @ 11:49:28
URL: http://lillonea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0