Första av 12

Idag är första dagen av 12 lediga! Helt sjukt, men så underbart och behövligt. Ska jag försöka ta igen all den tid som jag missat i sommar. Som en sen semester helt enkelt. Så idag var jag och klippte mig och sen fika med de "gamla" gänget. Nu har jag försökt städa undan här (mycket behövligt), för att sen kolla över mitt pluggeri noggrant. Imorgon skulle nog jag & Tobbe unna oss en öl på världens för att sen på onsdag åka till Vingåker :)

I helgen var Martin hemma också och tiden gick alldeles för fort. Egentligen skulle vi inte träffats på nästan 3 veckor efter den här helgen, men jag prioriterar och väljer bort Berlin för att slippa vara utan honom så länge... Så nu dröjer det bara 4 dagar innan jag får träffa honom igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0